Paplepėkim ne į temą V
Re: Paplepėkim ne į temą V
daida- liuks
atrodo jau žinau,ką kepsiu juk gipsas jau nuimtas
tik reik sulaukt konkursėlio sąlygų....
gal netiks prie sausainėlių, labiau į pyragaitį panašu
atrodo jau žinau,ką kepsiu juk gipsas jau nuimtas
tik reik sulaukt konkursėlio sąlygų....
gal netiks prie sausainėlių, labiau į pyragaitį panašu
Re: Paplepėkim ne į temą V
Dingusios visos is plepaliuku
Girdejot, pas mus ir spaudoj, ir per telika sako, kad masiskai grizta emigrantai.
Mergytes uz juru mariu- tai griztat ar ne?
Girdejot, pas mus ir spaudoj, ir per telika sako, kad masiskai grizta emigrantai.
Mergytes uz juru mariu- tai griztat ar ne?
Re: Paplepėkim ne į temą V
Labas visom
A rimtai, Aruna? nieko negirdejau,nors ziuriu LT televizija ir skaitau visas naujienas nete
mes ir grisim viena grazia diena kazkada...
A rimtai, Aruna? nieko negirdejau,nors ziuriu LT televizija ir skaitau visas naujienas nete
mes ir grisim viena grazia diena kazkada...
Su Meile - www.laurela.eu
Re: Paplepėkim ne į temą V
Maciau straipsni... ale nepaskaiciau...
- Aussrrine
- Gurmanas
- Pranešimai: 1661
- Užsiregistravo: 04 Geg 2011, 17:45
- Pliusai: 51
- Miestas: Pilviskiai
- Susisiekti:
Re: Paplepėkim ne į temą V
Sveikutes ar bus norinciu dalyvauti kalediniam swapuky?Pasto kainos paliktos po seno,tai gal sakau bandom daryt swapuka?????
Re: Paplepėkim ne į temą V
Aš tai noriu swapuko
Re: Paplepėkim ne į temą V
Ka praleidau del pasto kainu?? Nu ir as noreciau prisijungt-kazkaip Kaledinis swapukas yra sventas reikalas
- Isia
- Virtuozas
- Pranešimai: 2235
- Užsiregistravo: 29 Geg 2007, 23:22
- Pliusai: 41
- Miestas: svetimas kraštas
Re: Paplepėkim ne į temą V
ooo,jei bus daug norinčių,ir aš prisijungsiu prie svapo
Re: Paplepėkim ne į temą V
Tik galvoju reiktų prasisukt greičiau,kad pašto kainų nepakeltų vėl
Re: Paplepėkim ne į temą V
prabalsuota :
- Rugiaveidė
- Fanatas
- Pranešimai: 797
- Užsiregistravo: 16 Geg 2010, 18:17
- Pliusai: 3
- Miestas: Alytus
Re: Paplepėkim ne į temą V
Prabalsuota!
Ir vaizdas kazkoks labai matytas...?? ar klystu?
Ir vaizdas kazkoks labai matytas...?? ar klystu?
Re: Paplepėkim ne į temą V
Neklysti ne kiek - ten ir sedejom
Re: Paplepėkim ne į temą V
Nuo kada veidaknyge meta angliska teksta(ir tik!)?Norejau dar ir pakomentuoti,bet man ten kazkokias nesamones raso ir nezinau kur ka spaust ir ka rasytArūna rašė:Neklysti ne kiek - ten ir sedejom
Noreciau ir as toj aplinkoj pasedet-patiko!
Re: Paplepėkim ne į temą V
Atvaziuok, nuvaziuosim ir pasedesim
- Rugiaveidė
- Fanatas
- Pranešimai: 797
- Užsiregistravo: 16 Geg 2010, 18:17
- Pliusai: 3
- Miestas: Alytus
Re: Paplepėkim ne į temą V
Labas, mergytės
Sudalyvaukit mano konkursėly, mažam pasiseks
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Sudalyvaukit mano konkursėly, mažam pasiseks
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Re: Paplepėkim ne į temą V
Labas mergaiciukes!
Ramuma visur... ziuriu, nei ruduo nesuveja prie kompu
O as namuose aksperimentus darau... eisiu lubu beicuoti
tikiuosi buti po visko neismesta is namu
Ramuma visur... ziuriu, nei ruduo nesuveja prie kompu
O as namuose aksperimentus darau... eisiu lubu beicuoti
tikiuosi buti po visko neismesta is namu
Re: Paplepėkim ne į temą V
O tu tai negali ko nors nemarmalinus
- Tutsi
- Site Admin
- Pranešimai: 35795
- Užsiregistravo: 03 Vas 2007, 12:54
- Pliusai: 794
- Miestas: Aukštaitijoje
Re: Paplepėkim ne į temą V
labas mergaites....
Neuzkrauna man snukiaknyges
Neuzkrauna man snukiaknyges
- Aussrrine
- Gurmanas
- Pranešimai: 1661
- Užsiregistravo: 04 Geg 2011, 17:45
- Pliusai: 51
- Miestas: Pilviskiai
- Susisiekti:
Re: Paplepėkim ne į temą V
Sveikutes šeštadieny KAIMO LAIKRAŠTY radau Daivutes receptus iš cukinijų,pažinau iš gražių nuotrauku
- Aussrrine
- Gurmanas
- Pranešimai: 1661
- Užsiregistravo: 04 Geg 2011, 17:45
- Pliusai: 51
- Miestas: Pilviskiai
- Susisiekti:
Re: Paplepėkim ne į temą V
Paskutine diena registruotis y kalediny swapuka,kvieciu visas norincias
post217457.html#p217457
post217457.html#p217457
Re: Paplepėkim ne į temą V
labas rytas mergaitės
kas kavos su manimi
kas kavos su manimi
- Prikabinti failai
-
- mezg.kava.jpg (21.53 KiB) Peržiūrėta 6408 karus(ų)
Re: Paplepėkim ne į temą V
Labas visoms!
Jau tos kavos juratiskos tai tikrai neatsisakysiu
Jau tos kavos juratiskos tai tikrai neatsisakysiu
Re: Paplepėkim ne į temą V
Ojej, koki grozi Juratukas atgabeno. Pasidaryk toki trafareta kavukei , ir tada jau pas tave i svecius vaziuosiu
Re: Paplepėkim ne į temą V
Persiunčiu, perskaitykit, kokios programos ruošiamos mūsų vaikams mokykloje . Man asmeniškia tai baisu iki ko ritamasi
Liūdna, bet mano vaikai su panašiu stereotipų laužymu jau susidūrė mokykloje. Gaila, bet ta patirtis jiems neginčijama - mano nuomonė dabar jiems atrodo klaidingai netolerantiška. Irena
3. Įvairovė, šeima ir lytis
Gavau tokią informacija: „VDU (Vytauto Didžiojo Universitetas) numatytas vykdyti projektas.
Šio projekto medžiaga jau yra išversta į lietuvių kalbą.
Netrukdyčiau jūsų, jei ne tokios aplinkybės:
1. Projekto vadovo turinyje (6 psl.) nurodytas skyriaus pavadinimas neatitinka 55 puslapyje parašyto pavadinimo:
1. 6 psl. – Įvairovė ir šeima
55 psl. – Įvairovė, šeima ir lytis (vartojamas terminas gender);
2. Akivaizdžiai propaguojami homoseksualūs santykiai ir griaunama šeimos samprata (nuo 55 iki 69 puslapio). Atkreiptinas dėmesys, kad GLBT tema gvildenama tik tuose puslapiuose, esančiuose šio vadovo viduryje , o turinyje tai niekaip neatsispindi.
Štai kelios citatos:
Seksualinio švietimo skatinimas mokyklose gali ugdyti toleranciją ir apsaugoti seksualinį pasirinkimą, taip pat ir GLBT. (Trumpinys GLBT reiškia gėjai, lesbietės, biseksualai ir transseksualai) 57 psl.
Žodis „šeima“ dažnai apibrėžiama kaip laimės ir rūpesčio žmogumi vieta, net jei nei vieno, nei kito kiekvieną sekundę joje nepajusi, o kartais ir apskritai šeima būna toli gražu ne tokia vieta. Todėl mokytojai turi sugriauti šeimos sąvokos idealumą tam, kad neįžeistų tų mokinių, kurių šeimos išgyvena sunkų periodą, ir reikia atkreipti dėmesį, kad kai kuriais atvejais kai kurios šeimos gali būti pavojingos. 57-58 psl.
Pakeiskite žodžius ir bendruomenės dokumentus tam, kad jūsų kalba būtų neutralesnė bei įvairiapusiškesnė, pvz., vietoj klausimo „Ar tu turi vaikiną?“, klauskite „Ar tu susitikinėji su kuo nors?“. Valentino, Motinos ar Tėvo dienos proga įvairiapusiškas mokytojas/a suteikia mokiniams pasirinkimą sukurti daugiau nei vieną atvirutę ar dovanėlę. Svarbu kalbėti neutralia kalba, vengiant tokių išsireiškimų kaip „ geriausia šeima“ (branduolio) ar „dominuojanti“, taip pat „normali šeima“. 58 psl.
Mokytojas turi naudoti nešališką mokymo programą, kurioje paskirta vietos GLBT reikalams. Įvairiapusiškas mokytojas/a suranda nešališką mokymo programą ir šaltinius, kurie yra kuo įvairiapusiškesni bei užtikrinantys, kad visų tipų tarpusavio ryšiai yra įtraukti bei minimi klasės diskusijose. 59 psl.
Renkite specialius renginius, pavyzdžiui, „Įvairovės dienas“, kurie griautų stereotipus bei išankstines nuostatas.
Jei įmanoma, įkurkite seksualinės orientacijos tarnybą.
Bendradarbiaukite su vietinėmis nevyriausybinėmis organizacijomis, besirūpinančiomis GLBT bendruomenių teisėmis. 60 psl.
Padėti jaunuomenei mąstyti kitaip, nei jie buvo išauklėti ir apsvarstyti šeimos apibrėžimą;
Atkreipti dėmesį į diskriminaciją tų jaunuolių, kurie diskriminuojami dėl šeimos sudėties, ar tų jaunų žmonių, kurių netraukia (arba atvirkščiai, traukia) kitos lyties asmenys bei apsvarstyti šeimos apibrėžimą; 63 psl.
Ištyrinėti ryšį tarp šeimos ir žmogaus teisių. 64 psl.
Visi kartu mokiniai sugalvoja kiek galima daugiau šeimų tipų. Paminėkite ir tuos tipus, apie kuriuos dar nebuvo kalbėta. 65 psl.
Paruoškite sąrašą klausimų, prasidedančių žodžiu „Kas“ (pvz., Kas nors kartą gyvenime bandė rūkyti? Kas važiavo autobusu be bilieto? Kas kada nors bučiavo merginą ar moterį? Kas kada nors bučiavo berniuką ar vyrą? Kas asmeniškai pažįsta lesbietę ar gėjų? Kas eitų į lesbiečių kavinę? Kas eitų į gėjų naktinį klubą ir panašūs klausimai, susiję su meilės, partnerystės ir seksualumo klausimais). Užsiėmimo dalyviai vaikšto po klasę ir jiems užduodami šie klausimai. 66 psl.
Šio žaidimo metu mokiniai gali patirti situaciją tų lesbiečių, gėjų ir biseksualų, kurie slepia svarbią savo gyvenimo dalį 67 psl.
· Lygindami skirtingas partnerystės formas, mokiniai nustatys stereotipus.
· Mokiniai kritiškai vertins paplitusias nuomones apie žmonių tarpusavio santykius. 68 psl.
Paskirstykite mokinius į mažas grupeles ir išdalinkite šioms grupėms popieriaus lapus su šiais užrašais: ”Ryšys tarp vyro ir moters”, “Dviejų vyrų ryšys”, “Dviejų moterų ryšys”. Paprašykite mokinių mažose grupelėse aptarti šių tarpusavio ryšių privalumus, trūkumus ir dažniausiai girdimus stereotipus apie juos. 68 psl.
Į stereotipus turi būti žiūrima kritiškai ir mokytojas/a turi paaiškinti mokiniams apie žmogiškojo suvokimą ribotumą. 68 psl.
Tai paprasta – mokykloje kalbėti gėjų klausimais yra paprasta. Tai filmas, kuriame kalbama apie gėjus smerkiančias išankstines nuostatas, ir kuris moko suaugusius žmones, kaip kalbėti su vaikais apie gėjus. Filmas, pripažintinas “protingo vadovavimo modeliu” rodo, kad vaikai labai nori ir gali eiti imtynių su stereotipais ir absorbuoti naujus faktus apie tai, ką reiškia būti gėjumi ar lesbiete.http://groundspark.org/our-films-and-campaigns/ elementary 68 psl.
Norėčiau, kad šis ir panašūs į jį projektai, būtų sustabdyti. Gal galite prie to prisidėti? Pasidalinkite!!!
Atsisųsti dokumentus galite per nuorodas apačioje!
Angliška versija: http://www.versijos.com/load/0-0-0-1-20
Lietuviškas vertimas: http://www.versijos.com/load/0-0-0-2-20
Pagarbiai
Kristina Paulikė
Pirmininkė
Asociacija Vakarų Lietuvos tėvų forumas
Tel.: +37068647107
El. p.: info@vltf.lt
www.vltf.lt
Liūdna, bet mano vaikai su panašiu stereotipų laužymu jau susidūrė mokykloje. Gaila, bet ta patirtis jiems neginčijama - mano nuomonė dabar jiems atrodo klaidingai netolerantiška. Irena
3. Įvairovė, šeima ir lytis
Gavau tokią informacija: „VDU (Vytauto Didžiojo Universitetas) numatytas vykdyti projektas.
Šio projekto medžiaga jau yra išversta į lietuvių kalbą.
Netrukdyčiau jūsų, jei ne tokios aplinkybės:
1. Projekto vadovo turinyje (6 psl.) nurodytas skyriaus pavadinimas neatitinka 55 puslapyje parašyto pavadinimo:
1. 6 psl. – Įvairovė ir šeima
55 psl. – Įvairovė, šeima ir lytis (vartojamas terminas gender);
2. Akivaizdžiai propaguojami homoseksualūs santykiai ir griaunama šeimos samprata (nuo 55 iki 69 puslapio). Atkreiptinas dėmesys, kad GLBT tema gvildenama tik tuose puslapiuose, esančiuose šio vadovo viduryje , o turinyje tai niekaip neatsispindi.
Štai kelios citatos:
Seksualinio švietimo skatinimas mokyklose gali ugdyti toleranciją ir apsaugoti seksualinį pasirinkimą, taip pat ir GLBT. (Trumpinys GLBT reiškia gėjai, lesbietės, biseksualai ir transseksualai) 57 psl.
Žodis „šeima“ dažnai apibrėžiama kaip laimės ir rūpesčio žmogumi vieta, net jei nei vieno, nei kito kiekvieną sekundę joje nepajusi, o kartais ir apskritai šeima būna toli gražu ne tokia vieta. Todėl mokytojai turi sugriauti šeimos sąvokos idealumą tam, kad neįžeistų tų mokinių, kurių šeimos išgyvena sunkų periodą, ir reikia atkreipti dėmesį, kad kai kuriais atvejais kai kurios šeimos gali būti pavojingos. 57-58 psl.
Pakeiskite žodžius ir bendruomenės dokumentus tam, kad jūsų kalba būtų neutralesnė bei įvairiapusiškesnė, pvz., vietoj klausimo „Ar tu turi vaikiną?“, klauskite „Ar tu susitikinėji su kuo nors?“. Valentino, Motinos ar Tėvo dienos proga įvairiapusiškas mokytojas/a suteikia mokiniams pasirinkimą sukurti daugiau nei vieną atvirutę ar dovanėlę. Svarbu kalbėti neutralia kalba, vengiant tokių išsireiškimų kaip „ geriausia šeima“ (branduolio) ar „dominuojanti“, taip pat „normali šeima“. 58 psl.
Mokytojas turi naudoti nešališką mokymo programą, kurioje paskirta vietos GLBT reikalams. Įvairiapusiškas mokytojas/a suranda nešališką mokymo programą ir šaltinius, kurie yra kuo įvairiapusiškesni bei užtikrinantys, kad visų tipų tarpusavio ryšiai yra įtraukti bei minimi klasės diskusijose. 59 psl.
Renkite specialius renginius, pavyzdžiui, „Įvairovės dienas“, kurie griautų stereotipus bei išankstines nuostatas.
Jei įmanoma, įkurkite seksualinės orientacijos tarnybą.
Bendradarbiaukite su vietinėmis nevyriausybinėmis organizacijomis, besirūpinančiomis GLBT bendruomenių teisėmis. 60 psl.
Padėti jaunuomenei mąstyti kitaip, nei jie buvo išauklėti ir apsvarstyti šeimos apibrėžimą;
Atkreipti dėmesį į diskriminaciją tų jaunuolių, kurie diskriminuojami dėl šeimos sudėties, ar tų jaunų žmonių, kurių netraukia (arba atvirkščiai, traukia) kitos lyties asmenys bei apsvarstyti šeimos apibrėžimą; 63 psl.
Ištyrinėti ryšį tarp šeimos ir žmogaus teisių. 64 psl.
Visi kartu mokiniai sugalvoja kiek galima daugiau šeimų tipų. Paminėkite ir tuos tipus, apie kuriuos dar nebuvo kalbėta. 65 psl.
Paruoškite sąrašą klausimų, prasidedančių žodžiu „Kas“ (pvz., Kas nors kartą gyvenime bandė rūkyti? Kas važiavo autobusu be bilieto? Kas kada nors bučiavo merginą ar moterį? Kas kada nors bučiavo berniuką ar vyrą? Kas asmeniškai pažįsta lesbietę ar gėjų? Kas eitų į lesbiečių kavinę? Kas eitų į gėjų naktinį klubą ir panašūs klausimai, susiję su meilės, partnerystės ir seksualumo klausimais). Užsiėmimo dalyviai vaikšto po klasę ir jiems užduodami šie klausimai. 66 psl.
Šio žaidimo metu mokiniai gali patirti situaciją tų lesbiečių, gėjų ir biseksualų, kurie slepia svarbią savo gyvenimo dalį 67 psl.
· Lygindami skirtingas partnerystės formas, mokiniai nustatys stereotipus.
· Mokiniai kritiškai vertins paplitusias nuomones apie žmonių tarpusavio santykius. 68 psl.
Paskirstykite mokinius į mažas grupeles ir išdalinkite šioms grupėms popieriaus lapus su šiais užrašais: ”Ryšys tarp vyro ir moters”, “Dviejų vyrų ryšys”, “Dviejų moterų ryšys”. Paprašykite mokinių mažose grupelėse aptarti šių tarpusavio ryšių privalumus, trūkumus ir dažniausiai girdimus stereotipus apie juos. 68 psl.
Į stereotipus turi būti žiūrima kritiškai ir mokytojas/a turi paaiškinti mokiniams apie žmogiškojo suvokimą ribotumą. 68 psl.
Tai paprasta – mokykloje kalbėti gėjų klausimais yra paprasta. Tai filmas, kuriame kalbama apie gėjus smerkiančias išankstines nuostatas, ir kuris moko suaugusius žmones, kaip kalbėti su vaikais apie gėjus. Filmas, pripažintinas “protingo vadovavimo modeliu” rodo, kad vaikai labai nori ir gali eiti imtynių su stereotipais ir absorbuoti naujus faktus apie tai, ką reiškia būti gėjumi ar lesbiete.http://groundspark.org/our-films-and-campaigns/ elementary 68 psl.
Norėčiau, kad šis ir panašūs į jį projektai, būtų sustabdyti. Gal galite prie to prisidėti? Pasidalinkite!!!
Atsisųsti dokumentus galite per nuorodas apačioje!
Angliška versija: http://www.versijos.com/load/0-0-0-1-20
Lietuviškas vertimas: http://www.versijos.com/load/0-0-0-2-20
Pagarbiai
Kristina Paulikė
Pirmininkė
Asociacija Vakarų Lietuvos tėvų forumas
Tel.: +37068647107
El. p.: info@vltf.lt
www.vltf.lt
Re: Paplepėkim ne į temą V
Labas mergiukai!
Aruna, viska paskaiciau
Aruna, viska paskaiciau