Užupio kavinė
Moderatorius:zivicib
Ketvirtadieni lankėmės toje kavinėje ir buvau nustebintai kaip laikui bėgant keičiasi porcijos dydi ir dulčių skonis
Kai užsisakus obuolių pyrago ir persikų sulčių gavau tirštas skanias sultys ir bevei ketvirtadalį pyrago labai apsidžiaugiau. Bet vėliau, ilgiau pasedėjus, ir pabegiojusi su dukra nusprendžiau dar kartą užsisakyti to paties pyrago ir sulčių. Mano nuostabai pyrago gabaliukas buvo per pusę mažesnis nei ankstesnis, sultys praskiestos vandeniu
Taigi kuo vėliau užsisakinėsi kavinėję maistą porcijos bus mažesnės ir tuo labiau praskiestos sultys
Kai užsisakus obuolių pyrago ir persikų sulčių gavau tirštas skanias sultys ir bevei ketvirtadalį pyrago labai apsidžiaugiau. Bet vėliau, ilgiau pasedėjus, ir pabegiojusi su dukra nusprendžiau dar kartą užsisakyti to paties pyrago ir sulčių. Mano nuostabai pyrago gabaliukas buvo per pusę mažesnis nei ankstesnis, sultys praskiestos vandeniu
Taigi kuo vėliau užsisakinėsi kavinėję maistą porcijos bus mažesnės ir tuo labiau praskiestos sultys
na ir ka pakeis ikandimas ar skundu knyga?ogi nieko.niekam nerupi,kad kazkoks eilinis klientas kazka pasake ar parase.klientu jie turi tukstancius.tik pats klientas save labai susireiksmina.jei nutiko kas rimta,tai ne kasti reikia,o imtis rimtu priemoniu.man viena karta padaveja atejus pareiske,kad nesusimokejau,nors buvau tai padarius ir ruosiausi iseiti.pareikalavau irodymu:filmuotos medziagos,cekio ir t.t. neturejo.tuomet pasakiau kad iseinu ir viso to taip nepaliksiu.po keliu dienu atejau su zurnaliste ir paprasiau pakviest administratore.kai ji etejo,zurnaliste prisistate,o ta issigando ir dingo.buvau neteisingai apkaltinta ir dar neatsiprase.nzn,gal padaveja ka sumaise,gal net netycia,nelabai tikiu,kad tycia buvau apkaltinta.o tokiu atveju,kai yra atnesama mazesne porcija,reikia pasakyti,kad pakeistu porcija ir atnestu tinkamo dydzio.nu ir dar visko galima pasakyt.bet nereikia prasyt skundu knygos.tai juokinga.
Kai kuriuose prekybos centruose jos dar yra , ir labai veiksmingos Nes viskas tiesiogiai valdziai nueina , ir nekartą esu mačius kaip dėl vieno kliento , nors jų yra ir tūkstančiai , toks aliarmas pakeliamas . Jei geras vadovas , rimta firma , kiekvienas klientas yra brangus , tada jie patys imasi priemonių , nereikia žurnalistų tąsytis.
as suprantu,kai kiekvienas klientas svarbus uzupio kavinei ar kitai mazai kavinukei,bet didiesiems maisto tiekimo gigantams(kaip ciliakai,delano ir t.t.) jie nerupi.nes vienas klientas nieko nereiskia.juk is tiek zmones ten ejo ir eis.o ypac studentai.nes pigu.bet yra zmoniu,kurie atsirenka kas yra kas,ir mieliau renkasi jaukia maza kavinuke su specifiniais patiekalais,jaukia aplinka(o ne konvejeriu kaip cili-valgykla).as uz tai.