Puslapis 11

Užupio kavinė

Parašytas: 27 Rgp 2007, 01:26
daida
Ketvirtadieni lankėmės toje kavinėje ir buvau nustebintai kaip laikui bėgant keičiasi porcijos dydi ir dulčių skonis :?
Kai užsisakus obuolių pyrago ir persikų sulčių gavau tirštas skanias sultys ir bevei ketvirtadalį pyrago labai apsidžiaugiau. Bet vėliau, ilgiau pasedėjus, ir pabegiojusi su dukra nusprendžiau dar kartą užsisakyti to paties pyrago ir sulčių. Mano nuostabai pyrago gabaliukas buvo per pusę mažesnis nei ankstesnis, sultys praskiestos vandeniu :x
Taigi kuo vėliau užsisakinėsi kavinėję maistą porcijos bus mažesnės ir tuo labiau praskiestos sultys :x

Parašytas: 27 Rgp 2007, 08:17
Guci
nieko sau :shock:

Parašytas: 27 Rgp 2007, 08:24
vitele
Čia , kad kalorijų mažiau būtų , rūpinasi aptarnaujantis personalas kūno linijomis ir sumažino antros porcijos normą :laugh: Juokauju... Būčiau paleidusi liežuvį į darbą ir gerą moralą išrėžus , o tarp kitko , dar ir skundų knygos egzistuoja :roll:

Parašytas: 27 Rgp 2007, 09:06
daida
Nemėgstu gadinti nuotaikos, nei sau, nei kitam.
Geriau jau kitą kartą ten neisiu, bet nesibarsiu, vistiek iš to jokios naudos Paveikslėlis

Parašytas: 27 Rgp 2007, 09:08
Tutsi
galima ir be barimosi graziai ikasti :wink: ,kad kita karta zinotu,kaip dirbti reikia :evil:

Parašytas: 27 Rgp 2007, 09:57
daida
tutsi rašė:galima ir be barimosi graziai ikasti :wink: ,kad kita karta zinotu,kaip dirbti reikia :evil:
Tai, kad aš nesikandžioju, arba labai retai :roll:

Parašytas: 28 Rgp 2007, 11:06
Ramunė
Daida, pasimokyk, pravers gyvenime :? . Kartais labai jau gerai, kai ikandi :twisted:

Parašytas: 25 Rgs 2007, 14:28
svogunas
na ir ka pakeis ikandimas ar skundu knyga?ogi nieko.niekam nerupi,kad kazkoks eilinis klientas kazka pasake ar parase.klientu jie turi tukstancius.tik pats klientas save labai susireiksmina.jei nutiko kas rimta,tai ne kasti reikia,o imtis rimtu priemoniu.man viena karta padaveja atejus pareiske,kad nesusimokejau,nors buvau tai padarius ir ruosiausi iseiti.pareikalavau irodymu:filmuotos medziagos,cekio ir t.t. neturejo.tuomet pasakiau kad iseinu ir viso to taip nepaliksiu.po keliu dienu atejau su zurnaliste ir paprasiau pakviest administratore.kai ji etejo,zurnaliste prisistate,o ta issigando ir dingo.buvau neteisingai apkaltinta ir dar neatsiprase.nzn,gal padaveja ka sumaise,gal net netycia,nelabai tikiu,kad tycia buvau apkaltinta.o tokiu atveju,kai yra atnesama mazesne porcija,reikia pasakyti,kad pakeistu porcija ir atnestu tinkamo dydzio.nu ir dar visko galima pasakyt.bet nereikia prasyt skundu knygos.tai juokinga.

Parašytas: 25 Rgs 2007, 14:31
Tutsi
o kas siais laikais jos praso :shock: As asmeniskai,paprasau savininko telefono numerio :wink: Labai padeda :!:

Parašytas: 25 Rgs 2007, 17:00
vitele
Kai kuriuose prekybos centruose jos dar yra , ir labai veiksmingos :wink: Nes viskas tiesiogiai valdziai nueina , ir nekartą esu mačius kaip dėl vieno kliento , nors jų yra ir tūkstančiai , toks aliarmas pakeliamas . Jei geras vadovas , rimta firma , kiekvienas klientas yra brangus , tada jie patys imasi priemonių , nereikia žurnalistų tąsytis. :wink:

Parašytas: 25 Rgs 2007, 17:16
Tutsi
va butent,pasikartosiu-viskas priklauso nuo valdzios :P :!:

Parašytas: 25 Rgs 2007, 20:33
svogunas
as suprantu,kai kiekvienas klientas svarbus uzupio kavinei ar kitai mazai kavinukei,bet didiesiems maisto tiekimo gigantams(kaip ciliakai,delano ir t.t.) jie nerupi.nes vienas klientas nieko nereiskia.juk is tiek zmones ten ejo ir eis.o ypac studentai.nes pigu.bet yra zmoniu,kurie atsirenka kas yra kas,ir mieliau renkasi jaukia maza kavinuke su specifiniais patiekalais,jaukia aplinka(o ne konvejeriu kaip cili-valgykla).as uz tai. :aciu2: